Malu itu Indah | Malu itu Fitrah

Feb 5, 2011

asahan oh asahan


salam dan hai2 para blogger sekalian..!!

entry kali ini izinkan aku bercerita pasal pengalaman aku di paksa rela pergi kursus pemantapan dan pengukuhan jawatankuasa kolej dan non-resident beberapa mnggu yang lepas, dimana cuti mid sem aku juga sedang berlangsung. kem atau juga boleh dipanggil kursus itu diadakan di kem saujana asahan,majlis sukan negara Melaka.



Tempat kursus ni mmg tiptop wa kate lu. Time smpai je hati yang ragu mula berbunga menyaksikan keindahan alam ciptaan Tuhan, dimana tempat ini betul2 berdekatan dengan kaki gunung ledang dan berhadapan dengan kem plkn. Sudah tentu cuaca nye sejuk macam kt london kan, tmbah2 lagi mase 2 time hujan plus bnjir semua.
cakap pasal banjir nie tempat aku mmg kne la kan, tp bkn rumah aku la..alhamdulillah rumah aku selamat, tapi jln semua x boley lalu, ayah aku kate x yah pergi time pagi 2.bab x de jalan, aku cuak gak takot kne marah last2 dpt g gak tp ikot jln jaoh la..asalkan smpai.

mula2 smpai prasaan sronok sebab time check in dapat tau 1 blik 2 org je, hehe..selesa beb! aku 1 blik ngan kak ita Nydp kolej. dpt je knci trus g check blik..bkk je pntu umak aihh serious cam hotel blik eh. cume x de tb je.aircond sume ciap.tp korg nk taw, slme 3 hari kt sne skali pon x pnah bkk aircond, sbb mmg da natural sejuk,kipas pon seperlahan yg boleh ktorg set.

aktiviti so-so la...tp kalo pihak kolej tambah kan aktiviti ldk ataupun bahasa penuhnya latihan dalam kumpulan mungkin lebih seronok. sebabnya, masa ceramah dari lecture2 aku tgk semua nye pengsan mcm kne tembak. kalo wat aktiviti dalam group2 yg lebih kecik mngkin ape yg nk diterangkan lebih cepat smpai. um...cakap banyak pon tarak gne korg layan je la gmbar2 gedik yg sempat dimuat turun..layan kan aje..!!



gambar ni diambil selepas aktiviti sukaneka berlangsung.abih semua putih kene baling tepong.
have fun sgt time ni,g 1 rase hbungan pelajar ngan staff lebih rapat..!!

geng2 mt's dari kolej aku..kolej tun teja..we'll rock + letoppzz..

ni time presentation mlm..haha(akk 2 action je lbey tp org len yg present)

ni dya merangkap mt publisiti~die takot lipas~hahaha


ni penghulu kami yg gedik u'll..!! tp die penghulu yg berpotensi!! give him a clap yeay!!

POSING2..itu la kerje aku bagi menjayakan misi menempelkan muke aku sebanyak yg mngkin di kamera org~kredit to akk tika bab nie sume dr kamera die yg mahal 2..~~

yeh2..ni la aksi kanak2 ribena yg terlebih suke...!

wow~~opss statement panas!! haha..cpt2..kami masih free..we're singgle and available..hahaha

kak ita merangkap nydp kolej yg cool!!

muke busuk~~pas kene baling tepong~~

wa..sungguh hijau ye pemandangan disini~~damai terasa!!

sekarang aku bersama fara selaku exco sukan yg comey!!hahaha..plus garang siot die nie!!

lalalalala....ngantok aih...posing jap!!

belon 2 warne pink saye suke!!!miahahahaha...



bangge siot aku~~siap pakai baju media g..ni bdk mmg banyak riak ooo..hahahaah

happy sokmo la...yeh...yeh..1..2..3...lari2...kita lari..badan sihat otak cerdas!!~~~


sesungguhnya setiap pertemuan pasti adenye perpisahan...chori2chupke2,,,selamat tinggal memori di asahan..mulakan langkah yang baru tanpa sempat menoleh dan mencari langkah yg tertinggal...aja2fighting dayah!! salam~~~[^_*]

No comments:

Post a Comment

sape tekan die bertuah!!