Malu itu Indah | Malu itu Fitrah

Oct 18, 2010

senyum+final=jawapan


um....setelah penat otak mmbace dan mngire...
skrang aku nk brcerita...
hahahaha..
maklumlah org x de boypren....
kt spe g aku nk cite kn..
kt ko je lah encik blog.....
entry kali ni aku nk cite aku punye penat badan...
hahah...ape da ayat tungang langgang....
korg nk tau....dr mnggu lepas aku rase penat sgt sbb
mnggu yg pnuh ngan test dan ujian mental adoyai,,,
khamis test mgt...jumaat
akaun..petang ade presentation smpai kul 5...
mlm aku da start stdy eco bab isninye ader test eco...
slme hujung mnggu 2 aku ade la gak stdy bende len...mgt,,,a
kaun..ctu..dan semestinya eco kan...
papehal aku nk ingatkn kt dri aku nie bahawa senye...final da dekat..
aku nk scoreeee...
x dekan pon x pe...jgn aku ader repeat paper....
aku tkot x grad on time..!


nah skdar tatapan korg....


1 comment:

  1. targert berjaya dicapai...
    pointer sem nie 3.26..ade improvement...
    target 3.2...hahah
    sem dpn msti la nk dl plak kn...
    sem 1 nk llus semua,sem 2 nk 3 pointer sem 3 nk dl!!!doakan yer...

    ReplyDelete

sape tekan die bertuah!!