Malu itu Indah | Malu itu Fitrah

Oct 21, 2010

i jatuh cinta sama u ar...

aslamualaikum..dan selamat hari hari2 awak2 dan kamu2 smua...!

hey...arini sgt seronok dan bunge2 ati hambe..sbb aku rase aku da jtuh ati la kt sorg blogger 2..

haishhh...cmne ley jd cmnie...aku kn ati kering...cmne sng sgt ley jtuh ati nie..

tp korg jgn slh sngke plak..aku x de la..kemaruk sgt...saje ske2 ngan kwn2 aku..

time ngah stdy2 far td...tension pnye pasal ktorg pon berehat la sbntar...borak2..
(bkn ngumpat k)

pastu aku pon on9 kn la dri...tnjuk kt mmber aku blog sorg balak nie..

da la ensem...pndai plak 2..pastu sgt mnghargai cik aweknyer...aduyai...

alangkah beruntung nye kalo aku kt tmpat si awek...

tp aku redha ngan kputusan yg die da ade awek k...

tp kalo x de pon..x de mknenye die nk pndang aku..hahahaha

pasan je lebey....!

papepon aku respect die...dan sgt mnyukai blog beliau....

tahniah bro....!

No comments:

Post a Comment

sape tekan die bertuah!!