Malu itu Indah | Malu itu Fitrah

Oct 16, 2011

mak kate saya anak cina =)


assalamualaikum n very good day..!


mak saya kata time die pregnant, die suka tengok ade seorang baby cine tu.. tu kenan kat saye kot..huhu padahal memang ade darah cina kan... macam2 lah mak ni, kelakarr!! lagi satu saya sangat suka makan tau fu faa dengan yong tau foo. Setiap hari sabtu, kalo mak ngan ayah g pasar sabtu, mesti bawak balik tau fu faa untuk saya =).. Yong tau foo plak setiap hari ahad.. sebab ade jual kat pasar malam dekat rompin, yong taw foo die terbaek kot.. suke sangat, tp kadang2 pedas sikit.. hehe saya kan anak cina mana makan pedas.hah perasan suda..





tau fu faa


ni lagi satu feveret..tau fu faa.. haha.. sedapnye...macam da terasa rasa kat tekak ni...

No comments:

Post a Comment

sape tekan die bertuah!!