Malu itu Indah | Malu itu Fitrah

Jan 9, 2011

A J L | stand for apek jual labu| hahah


ai u'll tajuk diatas adalah nada2 org cemburu sebb x dpt tgk ajl td. sbb x dpt tgk krne msih brde di u dan at the same time de meeting mt kolej di dpn pondok.pondok dimana satu blog siswi teja tgh tgk ajl smbil jerit2.
seriously korg men psyco dowh ngan aku. nak2 dgr yuna ngan shahir nyanyi.

abis je meeting aku pon berlari lari debab menuju ke tb mnyaksikan shahir di sepak oleh nasya aziz. damn u la nasha aziz. berani u sepak laki i.
sebab 2 die x menang 2.

g 1 aku x dpt nk tgk faizal tahir. diorg kate best gler.bab 2 ley mng prsembahan terbaek.
wat?? persembahan terbaek je?? gler pe korg.ke korg mmperdayakan aku nie.

g 1 yg wat aku syok cmne bdk nyayi pkai bju kurung 2 ley mng. die ingt die sweet la..mmg sweet pon~~

adeh..last but not least aku mmg bz sem nie.ngan kolej dan klas yg prlu di uruskan.aku bkn demand nk pegang jawatan bnyak2 da org bg aku redha je la...





thanks semua.muaaaakzzzzxxx...xoxo
malam u;ll salam..

No comments:

Post a Comment

sape tekan die bertuah!!