Malu itu Indah | Malu itu Fitrah

Nov 4, 2010

sudut kesedihanku..

sahabat?
apa itu sahabat?
makna sahabat bagai x wujud dalam hidupku sahabat..
ikhlasakah bilA kau bersahabat?
jika keiklasan yg kau katakan aku jadi benci
jika kejujuran yg kau tunjukan aku geli hati..

wahai sahabat..
itu semua bohong
itu semua plastik
jika dlm kesusahan mana sahabat
jika dlm kesedihan mana sahabat
sahabat hanya lari
lari dan lari
pergi

jika kau benar seorang sahabat
kau bukan begini
kau disisi
kau memahami
kau x membenci
kau tempat luahan ati

wahai sahabat
sekarang kau di atas
aku x bermakna
aku di lupakan
aku di campak ketepian
dilupakan

wahai sahabat
sebentar lagi kau dibawah
kau akan merasa
kau akan kenal
mana sahabat
siapa sahabat

Allah maha Adil ya sahabat

-jawapan y dtuntut-

No comments:

Post a Comment

sape tekan die bertuah!!